Support

Support – anvisningar för reklamation och service av Phoniros produkter.

Välkommen till vårt servicecenter. Vi hjälper er i de fall ni har en reklamation på någon av våra produkter.

Se nedan för olika saker som vi kan hjälpa dig med här på hemsidan. Hittar du inte det du söker så kan du nå oss enligt det som står till höger.

Kontakt

Supporttelefon
010 – 45 67 220

E-post
support@phoniro.com

Öppettider vardagar
8.00 – 17.00

Vid felanmälan, skicka in ditt ärende till support@phoniro.com

Beskriv ditt ärende så tydligt som möjligt för att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt.

Är du Omsorgstagare/Närstående?
Har du som omsorgstagare eller närstående behov av support så kontakta din kommun för hjälp.

Vi har förenklat hur du rapporterar serviceärenden och reklamationer!

Nu registrerar du enkelt dina ärenden i vår kundportal oavsett om det är en Phoniro-produkt, ett GPS-larm från Posifon eller en av Ascoms eller Cobs larmtelefoner. Ärendehanteringen blir på detta sätt smidigare och snabbare. Dessutom kan du bifoga bilder och annan information. Du når kundportalen genom att klicka på den här länken:

Phoniro Kundportal

Har du inget konto, så kan du enkelt ansöka genom att klicka på ”Saknar du konto?”.